Festes d’en Mic per a tothom!

LaRitaCraft-MIC110

Ja fa dies que tenia un pensament voltant pel caparró i avui he posat fil a l’agulla… Des que vaig publicar el post amb la festa d’en Mic de l’Arnau no he deixat de rebre consultes sobre la possibilitat de comprar, aconseguir, cedir, etc. la gràfica d’aquesta festa. És ben cert: no es troba gairebé res d’en Mic i són moltíssims els pares i familiars interessats en poder organitzar una festa per a un petitó on hi aparegui el seu personatge preferit. Exactament he rebut 63 e-mails i missatges d’interessats. Són moltíssims! La resposta sempre havia estat la mateixa: que en Mic és un personatge que no l’he inventat jo i que, per tant, no volia ni podia treure’n profit… Em direu que hi ha moltíiiissimes persones que ho fan (amb pastissos, galetes, peluixos, etc., que segurament no tenen el permís per fer-ho), però jo no ho he volgut. Quan vaig preparar la festa de l’Arnau va ser un regal, i ara he pres una decisió: per què no pot ser un regal per a tots els nens i nenes que són fans d’en Mic?

Doncs sí: he preparat les diferents peces en un descarregable autoimprimible perquè tothom qui ho vulgui pugui organitzar una festa d’en Mic.

Com es pot aconseguir: simplement amb agraïment, ajudant-me a fer difusió de LaRita Craft. Feu-vos seguidors de la pàgina de Facebook i, si voleu, compartiu-la al vostre mur, feu comentaris, poseu alguns “likes”, seguiu el bloc… i envieu un e-mail a laritacraftbloc@gmail.com per poder-vos fer arribar el PDF amb el material de la festa.

LaRitaCraft-MIC12

Espero que porti moltes cares d’alegria i il·lusió! 😉

Anuncis

11 thoughts on “Festes d’en Mic per a tothom!

  1. Hola!!! Es increible com hi ha tantisima gent amb les mateixes inquietuts i necessitats…mons paral.les…nosaltres tambe es el que buscavem!!!mil gracies!!

  2. Hola!!! hem sembla genial que comparteixis el material per a preparar una festa MIc pels nostres nens!! ara mateix vaig a fer-me seguidora de la fan page i a compartirla i participar activament en ella!! hem sembla una molt gran proposta!! gracies!! (Roser)

  3. Hola! M’encanta el que has fet per l’aniversari de l’Arnau. Ets tota una artistasa! Ara mateix em faig seguidora teva i animo a algunes amistats meves a que et segueixin també! Felicitats!
    (Cristina Mitjans)

Deixa un comentari

