L’humor d’en Roger

Vespre amb menys mans de les habituals (el pare de les criatures arribava tard i em tocava el sopar i el portar a dormir sola): sopa el petit mentre el gran es distreu sol; el gran reclama que comença a tenir gana i serveixo una part del sopar mentre el petit va fent la seva amb una simple cullera… fins que ja en té prou, té son i vol anar a dormir. Agafem l’iPad i busquem vídeos perquè en Roger tingui distracció l’estona que porto en Biel al llit. Tot bé.

Mentre estic posant el pijama al petit només sento el seu “dadada… iaiaiaia… llallalla…”, a la resta de la casa hi ha silenci (és el que tenen les maquinotes com l’iPad, els hipnotitzen). Fem una estoneta de mimos, braços i teta amb en Biel i de cop es trenca el silenci: es comencen a sentir riures que s’escapen, rialletes, grans riallades! En Roger està disfrutant moltíssim amb el vídeo que està mirant i a mi també em costa aguantar-me el riure sentint-lo. Continua rient moltíssim, agafant aire com pot, i jo tinc un sentiment d’emoció per escoltar-lo d’aquella manera i de curiositat per saber què és el que li agrada tant i li fa tantíssima gràcia!

L’humor d’un nen de tres anys i vuit mesos és simple, evidentment, i ha d’estar fet de coses que pot entendre i conèixer. Per tant, suposo que cada nen d’aquesta edat té un humor molt particular segons el seu entorn, segons el que coneix i el que li agrada. La primera vegada que el vam veure riure d’aquesta manera davant d’un vídeo va ser amb un muntatge on es veien animals fent “bestieses”, tipus “Vídeos de primera” (coneixeu “Vídeos de primera”? Com es nota que ja tinc uns quants anys… ), i mentre sentia les enormes riallades imaginava que la cosa havia d’anar per aquí…

I en Biel es va adormir i vaig poder anar cap a la cuina. En Roger havia tornat a posar el mateix vídeo i, emocionat, m’anava explicant el que passava: “mira mare, mira mare… pfffff…. hahahahahaha… mira ara, mira què fa, ara no podrà pujar… hahahahahaha… HAHAHAHAHAHAHAHAHA… aiiiii… hahahahahaha… i ara una abella… hahahahahaha!!!!”

I el vídeo és aquest:

A veure si l’ensenyeu als petitons i els agrada tant com a en Roger… O potser no els fa cap gràcia, però segur que n’hi haurà un altre que els farà “pixar de riure” com li va passar a ell. Ja em direu quin és! 😉

Anuncis

Deixa un comentari

