Hi ha tema… per la festa dels 3 anys d’en Roger!

Aquesta setmana ha estat d’aquelles que el temps se’t tira a sobre, que veus que només queda un mes perquè en Roger faci els 3 anys, que poc després del seu aniversari ens arribarà una feinada (volguda, buscada i preciosa!) i que tot plegat s’ha de combinar amb el dia a dia, la feina…

Com que més val començar pel principi, el primer que he fet ha estat pensar la temàtica per a la festa. Sempre intento estar atenta a idees i coses que veig que li agraden a ell, i la veritat és que no haurà estat difícil! Però una mica de dilema acostumo a tenir-lo: triar un tema i un tipus de festa i decoració que m’agradi a mi o que li agradi a ell…? Quan era més petit potser hagués pogut aprofitar per fer una festa més meva, però al final sempre m’he decidit per temes que li agradin a ell, que pugui disfrutar-los, però que també m’agradin a mi. I què vol dir això? Doncs que, de moment, i mentre pugui, no hi ha Spidermans, ni Cars, ni Supermans… suposo que (inevitablement) ja vindran!

Com que em convé anar a la idea, segurament és l’any que tinc més clar com ho muntarem tot: decoració, materials, atrezzo, menjar, pastís (ahir ja vam fer reunió amb la pastissera de la casa)… crec que hi haurà més textures que gràfica, a veure com surt! JA TINC GANES QUE ARRIBI EL DIA!!!!

Aquí deixo alguna pista… fàcil d’endevinar la temàtica?

LaRitaCraft-Roger3-1

Sí: la granja!

 

Anuncis

One thought on “Hi ha tema… per la festa dels 3 anys d’en Roger!

Deixa un comentari

