Love Ikea!!! (una vegada més i cada dia més!)

Ahir vaig fer una escapada a Ikea per comprar un regal. Vaig triar Ikea Sabadell. Des que hi vam anar per primera vegada fa unes setmanes, s’ha convertit en el meu Ikea. Sí, és cert que tots tenen el mateix, que l’exposició és molt semblant… però penso que aquest té alguns racons més cuidats i em dóna la sensació que hi ha més assortit (la zona de jardineria, per exemple, no té res a veure amb les altres). De fet, per això és el més nou que tenim per aquí a prop!

Em deixo de rotllos i vaig al gra: enmig del meu recorregut vaig topar-me amb una novetat que em va fer obrir els ulls com plats i córrer per arribar-hi el més aviat possible! Mireu:

LaRita-Craft-IKEA1

No haguéssiu fet el mateix que jo??? Volia saber què era allò immediatament!!!

La sorpresa no podia ser més grata (ja era hora!!!): bosses, cintes, blocs moníssims, carpetes, garlandes… fins i tot washi tape!!!! Vaig fer algunes (males) fotos per poder-ho ensenyar.

LaRita-Craft-IKEA2

LaRita-Craft-IKEA3LaRita-Craft-IKEA4 LaRita-Craft-IKEA5 LaRita-Craft-IKEA6

Mirant la web d’Ikea he vist que és una súpernovetat que aniran incorporant als seus centres. De moment els de més a prop que tenen aquesta nova secció són Badalona i Sabadell. Si voleu, podeu consultar les dates de disponibilitat a cada centre aquí.

A la seva web hi ha algunes imatges millors de la col·lecció de papereria:

papershop_s01_b01_790x675 papershop_s02_b01_790x595 papershop_s02_b02_790x595 papershop_s02_b03_790x595 papershop_s02_b04_790x595 papershop_s02_b05_790x595 papershop_s02_b06_790x595 papershop_s03_b01_520x440papershop_s05_b03_610x850 papershop_s04_b01_340x260 papershop_s04_b02_700x425 papershop_s05_b01_430x415 papershop_s05_b02_430x415

Què? Què? Què us sembla?????

Un motiu més per no poder-nos resistir a una visita a Ikea de tant en tant!

Per cert, que les novetats no acaben aquí: la web x4duros avui també mostra les novetats per a nens del catàleg Ikea 2014.

Anuncis

Deixa un comentari

