Posa un palet a la teva vida!

 

 

M’encanta la idea d’utilitzar palets com a base per construir algun moble o per decorar.

 

M’encanta perquè es tracta de recuperar i reutilitzar; m’encanta perquè, a priori, no sembla que d’un simple palet en pugui acabar sortint un moble; m’encanta perquè hi ha moltíssimes possiblitats de “tunning”; m’encanta perquè és una solució molt econòmica i que ens podem fer nosaltres mateixos; i encara m’encanta més perquè els resultats poden ser realment espectaculars!

 

A casa i a l’estudi ja n’hi tenim algun, però ens volta pel cap incorporar-ne de nous! Navegant una mica no és gens difícil trobar idees, exemples i fotos fantàstiques de mobles construïts amb palets. Inspiració total!





Fa molt temps que tinc guardades les fotografies d’aquesta oficina perquè em té enamorada! Què us sembla?

Làmpara “de disseny”:

Més aplicacions:


I per acabar: la casa-total-palets!


 

 

 

 

 

Deixa un comentari

