Suz Sánchez


La Suz Sánchez és il·lustradora i dissenyadora. M’atreviria a definir-la com a artista.

Fa uns mesos volia sorprendre una persona molt especial amb un detall diferent, original i, al mateix temps, valuós (no un valor econòmic i material, sinó més aviat sentimental) i vaig descobrir la Suz Sánchez. De seguida em vaig enamorar dels seus treballs, del seu estil, i em vaig posar en contacte amb ella perquè em personalitzés una làmina. Ella va entendre perfectament la meva intenció i va plasmar el que li havia demanat amb una il·lustració que ara mateix decora el menjador de casa i, de veritat, sorprèn gratament a les persones que la veuen.

Ens encanten els seus treballs: estampats de roba, làmines, postals, pintura decorativa, joies… Us deixem una mostra del que fa, però si no en teniu prou us recomanem que visiteu la seva web  www.suzsanchez.com, el seu blog littleblueday.blogspot.com o la seva botiga a Etsy

Anuncis

Deixa un comentari

