4 anys i una festa per celebrar-ho

El temps va massa ràpid i a final de mes arriben els 4 anys… 4 anys!!!! Sembla impossible que hagi passat tant temps i que hagi estat tant intens.

LaRita-Craft-ROGER00

En Roger va reafirmant el seu caràcter, va aprenent i coneixent, va descobrint, triant i decidint… És fort, valent i decidit (normalment…), molt extrovertit, simpàtic, alegre, curiós, segur d’ell mateix; tossut, rabiüt, xafarder, mogut, esverat, xerraire, a vegades impertinent… Crec que fa toooot allò típic de la seva edat: a vegades bo, a vegades no tant bo.

LaRita-Craft-ROGER4

Aquest últim any ha estat molt especial per a tots. Va fer els 3 i molt pocs dies després va aparèixer un matonet a casa que el va trasbalsar. Els primers dies van ser durs, va tenir gelos que crec que són inevitables: passar de ser el rei a compartir regnat no és fàcil… Els pares vam patir, veure que ho estava passant malament ens feia encongir el cor… Però tot es va anar posant a lloc.

Hi havia qui ens deia que quan en Biel fes cosetes els gelos tornarien i jo ja tremolava… Però no ha estat així! És curiós: algun dia m’havia demanat que volia un germà, però un germà gran! I precisament ara que en Biel li riu totes les gràcies, va aprenent a fer les coses que ell li ensenya, juguen junts… és quan més cas li fa: són amics! Al principi en Roger deuria pensar com era possible que algú que només dormia i plorava li prengués el protagonisme; ara hi veu algun benefici, comença a tenir un company de jocs. I aquesta historieta o anècdota explica molt bé com és ell: li agrada interactuar, cuidar, prendre la iniciativa, entendre, poder fer les coses “jo sol” i amb seguretat…

En Roger ha estat i és un nen força fàcil. Ens ho passem molt bé amb ell: aprenem i descobrim junts, li expliquem històries i escoltem les seves, juguem, anem a veure la vaca Rita, fem excursions amb bici, ens movem (molt!), anem a menjar a restaurants, tal com a ell li agrada; cuinem, fem sopa (el seu plat preferit), cantem i ballem… La qüestió és que tot sigui molt intens, tal com és ell.

Gràcies, petit, per fer-ho fàcil… Com t’estimem!

L’any passat jo deia que ENCARA no volia caure a la festa de l’Spiderman… Però el que vull és que ell estigui content! Per tant, senyores i senyors, aquest any tenim FESTA DE SUPERHEROIS! Al meu cap ho he maquillat una mica: en podem dir Marvel Party, Festa Marvel, Festa de còmic… però, de fet, tot el relacionat amb els superherois està de moda, o sigui que ja m’està bé… Què carai! M’està perfecte! M’encanta! Quedarà súperxulo i ell estarà molt content!

El repte és una mica més gran: passem de petita festa familiar a gran festa amb els amics de la seva classe. Gairebé ho tinc tot previst: decoració, menjar, lloc… però estic acabant de pensar idees per poder tenir distrets una colla de gairebé 30 nens i nenes durant un parell d’hores.

Som superherois, ho aconseguirem! (ja us explicaré…)

Aquí teniu la invitació que hem fet arribar als amiguets. Canyera, no?

LaRita-Craft_ROGER4-invitacio

6 thoughts on “4 anys i una festa per celebrar-ho

    • Hola Vinyet!
      I tant que en podem parlar! Si vols et passo l’arxiu editable, cap problema.
      La festa va anar súper bé. Una de les millors coses que vaig preparar va ser una capa per a cada nen i un taller per fer-se i pintar-se les màscares de súperherois. Tot fàcil, baratet i els va encantar!
      Fins ara!

      • Hola de nou Laia! Doncs m’aniria genial tenir la invitació per editar-la. Si et sembla parlem per mail, perquè també m’interessa això de les capes, etc. Com les vas fer? Tens el meu correu electrònic? Merci guapa! I bon any!!!!

Deixa un comentari